El Català és cursi
14 febr. 2008 per Daniel García Peris
Avui he rebut dos e-mails publicitaris recordant el Dia de Sant Valentí i oferint una promoció a un servei de contactes. En un d’ells el programa d’afiliats és en castellà i l’altre en català. L’equivalència no és ni molt menys literal. Jutgeu vostès mateixos que podem deduir de les diferències.
Certament la publicitat contextual ha anat millorant i cada vegada és més intel.ligent però en aquest cas l’única contextualitat és la data de la promoció. Un mailing electrònic indiscriminat a la base de dades dels seus usuaris. Darrerament s’han apuntat a aquesta pràctica La Vanguardia i el RACC, i trobo personalment que aquest nou servei no millora la seva imatge sinó tot al contrari. A més, el diari no sap que estic feliçment casat però el RACC sí, llavors perquè m’envien ofertes de contactes? O serà precisament per això?
Technorati Tags: Sant Valentí, enamorats, publicitat, internet, spam, La Vanguardia, RACC, Parship.es