Nespresso també recicla… els seus anuncis
22 abr. 2009 per Daniel García Peris
La crisi afecta a tothom. Si bé alguns reaprofiten per a reomplir les càpsules de Nespresso per tal d’estalviar-se uns calers –i no haver de consumir el que és el veritable negoci de la marca– descobreixo que la mateixa companyia també ho fa amb la publicitat. A la recent campanya de la nova línia de màquines de cafè Citiz han editat el darrer anunci per a que George Clooney faci servir la nova cafetera en comptes de l’antiga.
Aquest és l’anunci del qual se’n va fer molta difusió, doncs va ser realitzat pel director de cinema Guy Ritchie i es va deixar en mans de la votació dels socis del Club Nespresso quin havia de ser el final.
Aquest altre és l’anunci de fa unes setmanes. Exactament igual que l’anterior al qual han insertat el nou model Citiz. Com veureu no només a l’imatge en solitari sinó que també ho han fet digitalment a tot els planos quan l’utilitza el George Clooney.
Quan es va llençar la nova campanya del famós actor amb Nespresso i Citiz es deia que l’anunci aniria acompanyat d’un tràiler de la cafetera. No pas que hi hauria un “refregit” de l’anterior spot.
Technorati Tags: Nespresso, Citiz, George Clooney, Guy Ritchie, commercial, spot, reciclar, recycle, digital
Jo no la tinc, però cada dia hi ha més gent que la te. es cara la veritat, però queda resultona.
Nespresso també recicla… els seus anuncis…
La crisi afecta a tothom. Si bé alguns reaprofiten per a reomplir les càpsules de Nespresso per tal d’estalviar-se uns calers, la mateixa companyia també ho fa amb la publicitat. El darrer anunci l’han editat digitalment per a que George Clooney …